Beszámoló a PRTA közösségének Magyaralmáson töltött gólyatáboráról

Marton Krisztián, 2015-10-05 08:59:04

Mint a PRTA hallgatói szeptember elején látogattunk el a magyaralmási gyülekezetbe, ahol az idei gólyatáborunkat tartottuk. Itt az elsőéveseink szép számmal, öten voltak jelen, emellett többen voltunk ott a felsőbb évesek közül, mint kísérők és szervezők.

A táborba szeptember 3-án indultunk, egy szép csütörtöki napon. Ez a nap az ismerkedés ideje volt. Miután elfoglaltuk a szállásunkat, beszélgetések során megismertük egymást, hogy kit honnan hívott el az Úr, majd ezután táborhoz illően szalonna-sütéssel zártuk az estét.

A pénteki nap volt a tábor tényleges fénypontja: ellátogattunk Székesfehérváron a budai úti templomba, ahol igehallgatással kezdtük a napot, majd egy finom ebéd után megnéztük a Bory—várat és a Csókakői várat. A nap jó hangulatban telt, sok beszélgetés és barátkozás mellett. Ennek a napnak pedig a megkoronázása volt este egy esti áhítat, és természetesen a bográcsozás, ami nagyon finom volt. A vacsorát a gyülekezet közösségének körében fogyasztottuk el, majd ezután csodálatos énekszóval dicsőítettük Istenünket egy szívvel és egy Lélekkel.

A szombati nap a búcsúzás napja volt, de ennek előtte még lelki közösségben vettünk részt egy imasétában. Ez remek alkalom volt az elcsendesülésre, és mindenki véleménye szerint ez volt a csúcspontja a táborozásunknak.

Mindent összevetve egy igazán jó kis csapat jött így össze. Az elsőseink nagyon jól beilleszkedtek közénk. Istenünk áldása is velünk volt, mert csodálatos módon csak szombaton esett az eső, így napsütésben táborozhattunk. Adja meg Krisztus Urunk, hogy ilyen lelkesedéssel és Igére figyeléssel tölthessük éveinket, szolgálatunkat!

Köszönjük a magyaralmási gyülekezetnek a szívélyes és kedves fogadtatást, szeretetet, amit kaptunk, emellett természetesen köszönjük Polgár Tibornak és kedves feleségének a szállást és a gondoskodást. Istenünk gazdag kegyelmét kérjük a gyülekezet életére, szolgálatára és munkálkodására, hogy ez a szeretet, amivel találkoztunk, sokáig ott lobogjon a szívekben!

Vélemények, hozzászólások

A hírhez még nem érkezett hozzászólás. Hozzászólok.