Az ajkai gyülekezet kirándulása Erdélybe

Adminisztrátor, 2011-07-20 00:00:00

Az Ajkai Gyülekezet kórusa és lelkipásztora a Cserealjai Gyülekezet meghívására Marosvásárhelyre látogatott.Az énekkar Csizmadia Márta karvezető vezetésével, nagy izgalommal és sok próbával készült az ottani Istent dicsőítő szolgálatra.

A hosszú út során gyönyörű tájakon a Királyhágón vezetett át az út. Megérkezésünkor csütörtök este a gyülekezet lelkésze Berekméri Melinda és a befogadó családok vártak bennünket nagy szeretettel, kényelmes szállással és finom vacsorával.Kipihenve az út fáradalmait másnap csodálatos kirándulásra, tájakra vitt bennünket a gyülekezet, melyben Isten teremtő hatalmát és szeretetét lehetett felfedezni.Marosvölgyi kanyargós völgyeken vitt az út Borszékre,majd azt elhagyva az 1000 éves határt, Moldvába érkeztünk, megkerülve a Békási tavat, a tó felső oldaláról csodálatos rátekintés volt a Csalhó hegység szikláira. A Békási szoroson gyalogosan keltünk át az őrt álló meredek sziklafalak között. A kanyargós szerpentinen és az alagúton át megérkeztünk a Gyilkos tóhoz.ahol ismét érdekes látványban volt részünk. Majd Gyergyón át a Bucsinon keresztül érkeztünk Parajd, Szováta és a Kis Küküllő mentén vissza Marosvásárhelyre.

Szombaton a  város történelmi nevezetességeivel ismerkedtünk meg, este pedig a gyülekezet gondnoka kerti partin vendégelt meg bennünket, finom gulyással és házi kenyérrel.

Vasárnap két Istentiszteleten vettünk részt, melyen az Ajkai Gyülekezet lelkipásztora Sándor József igeszolgálattal, a kórus pedig Istent dicsőitő énekekkel szolgált.

Az első igehirdetés: Emlékezz vissza az útra az 5 Móz 8,2-6;11-16 igéje alapján szólt. Hálát adhatunk az Úrnak, mert ahogyan a népét hordozta és táplálta a pusztában, ugyanúgy hordozta a Magyart is mind ez idáig de a legfontosabb az hogy Isten népéhez tartozunk-e.

A második Istentisztelet a Zsid 11,23-29 igéje alapján szólt a hit fontosságáról a hit útjáról szólt de csak egyetlen út van amely az életre visz és az az út nem más mint Jézus Krisztus, mert Ő az út az igazság és az élet. Délután pedig a befogadó család által szervezett programmal töltöttük el az időt.

Hétfőn hajnalban indultunk vissza. Hálát adunk Istennek hogy a nagy távolság ellenére is találkozhattunk, szólhatott az evangélium, dicsőíthettük a mi megtartó Urunkat, aki Jézus Krisztusban eggyé tud formálni bennünket.

Kapcsolódó link:http://www.refdunantul.hu/lap/ajkaref/cikk/mutat/aldas-bekesseg-2/

Vélemények, hozzászólások

A hírhez még nem érkezett hozzászólás. Hozzászólok.