Soponya - Tác - MERIT - Székesfehérvár végállomás - A Biztos Szikla Klub kirándulása

Adminisztrátor, 2011-06-21 00:00:00

Sátorállítás, favágás, tűzrakás. Finom szalonna, kolbász, hagyma, fóliás krumpli. Így kezdődött a Biztos Szikla Klub tavaszi kirándulása Soponyán 2011. május 20-án este. Másnap közös reggelink után egy hosszú mezei sétát követően értük el a Sárvíz-völgye erdőségét, mely - bár síkvidéki területről van szó - természeti szépségében mégis egyedülálló.

A nyolc kilométeres túra során simogattunk dámot-szarvast, csapkodtunk szúnyogokat és kapkodtunk palackokat (ez utóbbi tevékenységünkre csak a Biztos Szikla Klubban, személyesen adhatunk magyarázatot).

Ebéd után Tácon a Mezőföldi Református Ifjúsági Teaházon (MERIT) találkoztunk a környék fiataljaival, ahol Berze János bácsi olyan érzésekről mesélt, melyek számunkra is ismerősek. De azt is megtudtuk, hogy Istennel kapcsolatos érzéseink gyakran családunkból, környezetünkből, sőt önmagunkból fakadnak és nem mindig helytállók. Az Ővele és Őbenne átélt személyes tapasztalat és ismeret az, ami hiteles és igaz, amit mindenki szeretne átélni, és mindenki át is fogja, aki keresi Őt. Nagyon örülök, hogy már van személyes tapasztalatom Róla, ami érzéseimet is átformálja.

Tác nem sokat mondott nekünk eddig, de ezek a gondolatok meg a számháború biztos, hogy számomra felejthetetlen marad.

Ez a kirándulás is egy közösségi tapasztalat volt utólag visszatekintve. Tapasztalat a köztünk levő és nemsokára konfirmáló fiatalokkal egy csodálatos Teremtő, szerető és hűséges Istenben, aki Jézus Krisztusban közöttünk "kirándult" itt a földön.

- ismeretlen kiránduló -

Kapcsolódó link:http://www.refdunantul.hu/lap/mezofoldiem/hir/lista/hirek/

Vélemények, hozzászólások

A hírhez még nem érkezett hozzászólás. Hozzászólok.